Packshoty – nowa jakość fotografii produktowej

Packshoty – nowa jakość fotografii produktowej

Wraz z rozwojem internetu oraz e-sprzedaży nastąpiło zwiększone zapotrzebowanie na packshoty. Są to zdjęcia produktowe na białym tle. Czasami z lekkim cieniem lub odbiciem produktu. W chwili obecnej spotkać możemy wyspecjalizowane studia fotografii produktowej, które wykonują głównie profesjonalne packshoty. Wraz z rozwojem tej dziedziny fotografii produktowej zauważamy również wzrost jakości wykonywanych zdjęć produktów.

Czy warto zlecić wykonanie packshotów dla profesjonalisty?

Jeśli zależy nam na najwyższej jakości – zdecydowanie tak. Mamy dużą pewność, że profesjonalne studio fotografii produktowej zadba o najmniejszy detal w czasie wykonywania packshotów. Otrzymasz wysokiej jakości zdjęcia produktowe, a w tym czasie możesz zająć się swoimi sprawami mając pewność, że otrzymasz packshoty zgodnie z oczekiwaniami.

Jak wybrać fotografa packshot?

Na pewno nie warto w pierwszej kolejności sugerować się ceną usługi. Tak jak często bywa, najtańsi wykonawcy zwykle nie przedstawiają wysokiej jakości pracy. Z tego powodu oszczędzenie części kwoty spowoduje stałe straty z powodu słabej jakości zdjęć co przełoży się na spadek lub brak sprzedaży. Pamiętajmy, że wysokiej jakości packshoty kupione w wyższej cenie będą pracowały na siebie przez najbliższe lata. Taka inwestycja zwróci się bardzo szybko.

Zalety packshotów

Nie wszyscy zdają sobie sprawę ze wszystkich zalet, które otrzymasz używając profesjonalnych zdjęć produktowych:
  • Wzrost sprzedaży – jest to jeden z ważniejszych powodów inwestycji w packshoty. Dobra prezentacja produktu z pewnością wpłynie na lepszy odbiór wśród klientów, pokaże naszą ofertę w lepszym świetle co oczywiście przełoży się na zwiększone zainteresowanie.
  • Zaprezentowanie produktu – kilka przemyślanych zdjęć produktowych może świetnie przedstawić wszystkie cechy przedmiotu.
  • Większe zaufanie do marki – używając packshoty przygotowane tylko dla nas budujemy duże zaufanie oraz rozpoznawalność naszego sklepu w internecie.
  • Packshoty wykorzystasz nie tylko w sklepie internetowym. Być może chcesz wystartować z ofertą na portalach aukcyjnych. Wiele z nich ma obecnie coraz wyższe wymagania dotyczące zdjęć produktowych. Konkurując z wieloma podobnymi firmami na liście ofert, miniaturka jest niezwykle ważna. Musi być przemyślana oraz wysokiej jakości aby przyciągnąć klienta właśnie do Twojej oferty.
  • Poza internetem – packshoty możesz również użyć w katalogu czy ulotce. Wysokiej jakości zdjęcia produktów równie dobrze prezentują się zarówno w wersji online jak i offline.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.